Jeśli planowałeś jakąś akcję reklamową to na pewno Twoją uwagę zwróciły torby reklamowe i sposób w jaki można się pokazać potencjalnym klientom właśnie za ich pomocą. Jednakże czy to faktycznie może być tak dobry sposób i tym samym polepszysz swój wizerunek w oczach klientów? Tak naprawdę na to ma wpływ wiele czynników i nawet jeśli znajdziesz w internecie jakieś przykładowe statystyki, które mówią o tym jak mocno skuteczne są torby reklamowe zawsze musisz do tego podchodzić z dużym dystansem. Nie da się bowiem nigdy w stu procentach przewidzieć wyników akcji reklamowej, ponieważ każdy produkt jest inny, każda grupa docelowa również będzie reagowała o wiele inaczej. Z tego też powodu, tak istotne jest dokładne przeanalizowanie sytuacji w jakiej się znajdujesz, aby możliwe jak najlepiej wykorzystać cały potencjał leżący w reklamowaniu się na torbach. Najlepiej byłoby przeprowadzić wstępne symulacje, które mogą dać namiastkę tego jak to będzie wyglądało u Ciebie, choći one nie dają pewnego wyniku.