Nie lubimy reklamy w telewizji, bo nas bardzo męczą. Mało, kto później korzysta z tego, co widzi w telewizji. Nie chcemy żeby na cokolwiek narzucano, dlatego firmy, które chcą się reklamować nie mają łatwego zadania. Trzeba będzie dotrzeć do klienta w taki sposób żeby chętnie sam z takiej reklamy skorzystał, ale jak tego dokonać? Nie będziemy mu przecież dawać bardzo drogich prezentów, bo to dla nas nie jest opłacalne. Można zrobić coś innego, a mianowicie można zainwestować w krówki reklamowe i wtedy efekty są gwarantowane. Wiele firm wybiera właśnie tę prostą formę reklamy, ale na tyle skuteczną żeby ją każdemu polecić. Cukierki można rozdawać bezpośrednio w firmie. Jeśli pojawiają się tam klienci to dajemy im krówkę z logo firmy. Na pewno nie odmówią i schowają krówkę do kieszeni. Im więcej osób tam zarobi tym mamy większe szanse na dotarcie do większej ilości klientów. Na pewno każda osoba, która dostanie pyszne krówki reklamowe zapamięta ich smak i gdzie później przyjdzie? Właśnie do nas, bo będzie ten smak kojarzyła w naszą firmą. Trzeba wykorzystać każdy sposób na skuteczne zareklamowanie się swojej firmy. Skoro ludzie tak kochają krówki to trzeba i to wykorzystać i to bardzo szybko. Konkurencja może też wpaść na podobny pomysł i będziemy mieli problemy żeby ich przebić. Wybierając krówki trzeba zastanowić się, co jest dla nas najważniejsze. Czy to ma być niska cena, a może ma to być bardzo wysoka jakość? Jeśli trafimy do profesjonalnej firmy to uda nam się połączyć jedno i drugie w całość, a zatem na pewno będziemy zadowoleni. Firma przedstawi najciekawszą ofertę, która dla nas oznacza świeże krówki w korzystnej dla nas cenie. Pamiętajmy o tym, że poza smakiem liczy się również wygląd samego papierka. Musi on być dobrze wykonany, a zawarte na nim informacje o naszej firmie powinny być bardzo czytelne. Tylko wtedy uda nam się dotrzeć skuteczniej do klientów, którzy wezmą krówkę do kieszeni. Coś rozmyte nieczytelne będzie przez klientów ignorowane, a przecież nie o takie rozwiązanie nam chodzi. Chcemy przecież żeby kojarzyli jak najlepiej naszą firmę, a zatem zanim zatwierdzimy projekt dobrze byłoby mu się bardzo dobrze przyjrzeć czy nie zawiera błędów. Jeśli coś nam się nie podoba to trzeba to szybko zgłosić. Papierek od krówki nie jest duży, a zatem miejsce mamy dość mocno ograniczone. Mimo to trzeba będzie jakoś to, co najważniejsze tam umieścić i musi to być na tyle dobrej jakości żeby klient mógł wiedzieć, z jaką firmą ma styczność i kim jesteśmy.